КАК ДА ПОРЪЧАМ?
Вие можете да поръчате чрез регистрация в сайта, поръчка на нашия email: office@maestra.bg, както и на телефон 0889 592 849
КАК ПОЛУЧАВАМ ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА УСПЕШНА ПОРЪЧКА?
След финализиране на поръчката ще получите имейл и телефонно обаждане за потвърждение на Вашата поръчка.
КАКЪВ Е НАЧИНЪТ НА ПЛАЩАНЕ?
Плащането на продуктите се извършва по два начина:
1. Плащане при доставка - плащане при получаване на поръчката с куриерска фирма ECONT. В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване. Този метод важи само за територията на България.
2. Плащане по банков път - за повече подробности се свържете с нас.
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ И ЗАМЯНА.
За да приемем стоката, която подлежи на рекламация е нужно тя да бъде върната в запазен търговски вид, заедно с опаковката и етикетите, не употребявана , без петна и следи от употреба, така както е получена и предадена Ви от куриера. Ако по-горните условия не са спазени, искането за рекламация няма да бъде разгледано.
Рекламация се приема само след спазване на тази процедура!
ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ:
Ако закупеният продукт не отговаря на вашите очакванията, в срок от 14 календарни дни може да го върнете или замените с друг. Той трябва да бъде със запазен добър търговски вид - да не е употребяван, мръсен, почистван с перилни препарати, както не трябва да има никакви миризми, с оригинална опаковка и етикети. В случаите, когато изброените по-горе условия не са спазени MAESTRA запазва правото си да не приеме обратно върната стока и тя ще бъде изпратена обратно на ПОТРЕБИТЕЛЯ за негова сметка. Ако желаете възстановяване на сумата по банков път, попълнете в бланката банковата сметка, както и титуляр на сметката.
Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта, като се спазват условията изброени по - горе.
Когато артикулът е изработен по зададени размери на клиента, то той не подлежи на връщане или замяна, тъй като се предполага, че е видоизменен и в не съответствие със стандартите за размери и дизйнерските модели .
В случаите на неспазване на тези условия MAESTRA запазва правото си да не приеме обратно върната стока! Разходите за пратките в случай на замяна на стоката са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Същевременно Ви информираме, че не приемаме пратки, изпратени до нас с наложен платеж!
Куриерските услуги по връщането и замяната на артикул става винаги за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ!
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ.
Данните ви са защитени, при пазаруване в нашия сайт. Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност.
КОЛКО ВРЕМЕ ,СЛЕД ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТА, ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ?
Вие ще получите парите си обратно в 3-дневен срок от датата на получаване на пратката Ви при нас.
СЛЕД КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ МИ БЪДЕ ДОСТАВЕНА ПРАТКАТА?
При наличност на модела, поръчката ще бъде доставена на следващия работен ден. Ако моделът не е наличен, то предстои да бъде изработен и ще бъде доставен при Вас в рамките на до 7 работни дни ( в повечето случаи до 4 работни дни ).